на село за кратко

Написано от MCfaraona на 03.07.2011 год. пиши по темата
на село за кратко Здравеите колеги.В сряда след последния си изпит за този семестър се прибрах в къщи и с баща ми единодушо решихме да идем на заслужена почивка на село.Речено сторено.Събрахме багажериите набързо и поехме кам по чисто и по спокойно място, макар и за няколко дни.След около 2 часа пристигнахме и заварихме баба ми пред вратата.Зарадва се че ще има компания няколко дена.Седнахме, хапнахме ,поприказвахме и решихме утрешния ден да е отдаден на риболова.Станахме кам 8 ,небето беше чисто слънцето блестеше и предвещаваше успешен завършек на деня.Потеглихме към Звъничево ,към доброто малко гьолче.Миналото лято то беше третирано с ток и мрежи, в следствие на което не бяха останали почти никакви водни обитатели.Надявах се на промяна ,надявах се живота да се е върнал.Уви трудно е да се върне нещо което е било унищожено по такъв брутален начин.Плувката ми стоеше безмълвно ,и макара и красиво и пълно с вода в него липсваше живота.Жалко,жалки хора са това убиващи подобна красота.Натъжен и мълчалив, но решен че ще се опитам да поправя тази несправедливост ,поемам към Лозенския гьол.От гьола изтича малка рекичка ,така че има и доста кефлета.Пристигаме на гьола . Там е пусто и тихо, приближавам се до водата а там се изнася спектатъл от малки и големи кефлета,търсещи мушички и други насекоми.Веднага вадя блесната и замятам над главите им.За жалост явно се оказа големичка за тях.Продължихме на гьола на плувка с бели и торни червей,но и там резултата беше подобен.Преди да се отчаям съвсем ,един колега ми подшушна че рибата кълвяла рано сутрин и вземала на царевица.На път към нас обмислям утрешния план за надхитряне на капризната риба.На другия ден станахме в 6 и към 7 бяхме на гьола.Аз бях взел млечна царевица и пинки, а бащата щеше да наблегне на булдо с мухи за кефлета.Но явно и днес нямаше да ни излезе късметът, духаше силен вятър ,след малко заваля и така цял ден.Ужасно време,дори температурата на водата падна ,което свали рибата в дълбокото.баща ми хвана някое и друго кефле аз пък няколко червеноперки, но като цяло времето пак ни изигра лоша шега.Риба много не хванахме но се нагледахме на природа, починахме си от шума и подишахме чист въздух.Айде пък другия път повече,наздраве и наслука.
P.S.:на снимката с облаците ако си мислите че са странни ви препоръчвам този филм http://vbox7.com/play:192fb6b1eb