Безден 04.09.2011

Написано от vwsport на 04.09.2011 год. пиши по темата
Безден 04.09.2011 Здравейте колеги.Вчера вечерта си отидох на вилата в безден с идеята днес сутринта да направим един риболов с брат ми на шарани.Станахме в 05.30 закусихме малко и точно в 05.50 бяхме на язовира,а то една тъмница нищо се не вижда.Имаше едни колеги преди нас които ловяха на дъно.Говорихме си малко с брат ми за дълбочините и след кратката дискусия решихме да ловим в началото на стената,където дълбочините са малко по големи от порядъка на 2.50 до – 3 метра,а по навътре става и към 4 метра.Настанихме се докато разпънем столове,въдици започна леко да се развиделява.Брат ми беше купил един пакет едра и твърда царевица за захранка na фирмата филстар,а аз си бях взел една консерва сладка царевица на сторко 820 грама.Още по тъмно стрелях около 15-20 прашки царевица и когато се развиделя с първото мятане шаранчеее кило и половина.Второ мятанее шаранчееее пак около кило и половина.После лека пауза,явно се поизплашиха шарковците.С брат ми постоянно стреляхме царевица,ту той,ту аз и така навъртяхме амури.Аз хванах един 4 кг и един 2 кг,той закачи също един,но пред кепа се откачи.След това той имаше едно шаранче,което пак се откачи и после нещо влезна в 5-та глуха.Аз обаче ковнах един шарко 6кг , един 4кг и един по малък ми се откачи пред кепа.Ловихме до 11 часа и като напече слънцето рибите спряха да се хранят и ние си бихме камшика.Разбира се всички риби пуснахме обратно във водата веднага след като бяха хванати.Прибрахме се във вилата направихме си една хубава скара със салата и биричка и си ни беше екстра под ореховата сянка.Ето и няколко снимки с най-големите рибоци.Брат ми снима как огъва мача 6 кг шаран.Забравих да кажа,че след като засякох големия шаран,той ми направи страшен рън около 40 метра към средата на язовира.Много борбен беше.И още нещо всички риби извадих с 0.12 повод :D :D :D сефтосах и новата макара подарък от брат ми за рождения ден.Мачова макара филстар 6.2 .1 с 6 лагера и двойна дръжка,забравих да я снимам,но ще я видите в следващите репортажи.

Коментари

тази статия има 18 коментара. Не бъди срамежлив - остави своя коментар!

Kiro Spirtov
    01:15

Е тва вече са много хубави риби.А и гьола е голям и чист и съм сигурен,че ви е било доста по-кеф отколкото на храбърско.Риболовът тепърва започвасега като паднат температурите и водата се поразхлади ще е целодневен и рибите ще са по-активни.Нещо за реката да си чувал напоследък?

svetkata133
    07:55

хахаха браво къриславе.

09:07

Нямам никакво инфо за реката,видях само,че е доста малка като минах с колата през моста,иначе язовира наистина е много чист и красив,и да много по добър от храбърско :)

Kiro Spirtov
    13:56

Относно царевицата,предполагам тоя грамаж на сторкото идва над 2лв.В Била имат собствена марка"Clever"и царевицата им в консерва около кило излиза лев и 20.Зърната са всякакъв размер-има и едри за куката има и за стреляне и в храната.Много съм доволен от нея и при положение,че е най-евтината няма причина да купувам бондюел сторко и подобни.

17:23

еми да 2.40 е голямата кутия.Аз съм доволен от сторкото,не съм пробвал clever-a.Няма значение каква е важно е да върши работа

MIRON
    19:41

bravo na kolegite napukalistegi pak.!4akaite dr sedmica ako imame kasmet izletani za nai qkite 6arani koito sme hva6tali do sega . ludi divi 6arani gola e arendatorsi no 6aranite divi i golemi borbi stavat.gotvim 6tekite s kuharkite(lastici) i kao imame kasmet golqm boi 6te ima.

18:04

Успех дано им напукате канчетата

galin
    18:21

Браво Любо, чудесен излет, супер риби.

MIRON
    18:26

TAQ GODINA MN SE RAZTO4I MA SE RABOTA IZKA4A. GOSPOD AKO E KAZAL 6A IMA IMOCII PAK.PRIRODA I MN 6RANKOVCI S MN ADRENALIN VE4E NBEMOGA DA SPQ IDVA DENQ. TO SE SE NADAHVAM I SE NESTAVA GOLQM RIBOLOV NO SAGA DA NO.NA KUKA NA VSI4KI KOITO NEMOGAT DA SPQT

18:45

и на мен в подледно време ми се случва да немога да спя заради риба :D :D :D

• maniakmafaka
    23:18

.zdr.moite pozdravleniq ,otnosno da te pitam za povoda na koq marka sa fluukarbon li e ili pleteno ,zajoto mislq da si kupuvam nqkakva korda.

23:50

влакното е съвсем обикновенно и ефтино монофилно.Пробвал съм доста влакна,но специално влакната на фирмата Rin за поводи са перфектни за мен и цената им мисля,че беше 2.50 лева за 100 метра.Обикновенно го взимам за дребни риби,но ето,че без проблем се вадят риби от порядъка на 4 до 6 кг с повод 0.12мм което му дават,че издържа 2 кг.Доволен съм и от влакната на фокус,строфт,шугун и трабуко за поводи,но цената им е доста по висока,а не са по назад от Рин-а

rosakat
    07.09.2011
    10:01

Евала на фотографа :)....той освен да снима и кепчосва... друго не направи този ден :))))

07.09.2011
    10:08

айде кажи си,че от мене и моите риби,ти неможа да ловиш :D :D :D

svetkata133
    08.09.2011
    08:27

Защото фотографа толко си и може :D:D:D

varbanss
    10.09.2011
    12:45

bravo

• bate_marto
    26.09.2011
    14:00

Браво момчета,кажете само какви са условичта на този язовир и дали рибата се заплзщз?

26.09.2011
    20:07

Условията колега са следните: 3 лева на пръчка,като само плевелната риба е безплатна.Шарана,амура,толстолоба можеш да ги ловиш и пускаш обратно във водата,ако решиш да взимаш риба шарана мисля че беше по 6 лева,а за другите риби не си спомням по колко беше.Като цяло там язовира е направен за спортен риболов да си правиш кефа с големите риби и после да ги връщаш

Трябва да сте влезнали в системата за да напишете коментар.