Откриване 11.06 - 12.06

Написано от vwsport на 13.06.2010 год. пиши по темата
Откриване 11.06 - 12.06 Привет Колеги  Най-после доиде дългоочакваното откриване.Решихме да ходим на яз.Искър от към шипочанския залив.Тръгнахме в четвъртък вечерта веднага след като брат ми се прибра от работа.Пристигнахме на язовира в 21 часа.Първо проверихме полегатото място в началото на залива,но още с пристигането ни посрещна силна чалга много викане и мноогоооооооо народ.То не бяха каравани,палатки направо ужас.Пловдиския панаир пасти да яде.След като видяхме за какво става въпрос решихме да проверим мястото,където ги дърпахме пролетта и по точно преди забраната.Слизаме от колата и гледаме нивото с 3 меттра и нещо по високо от преди забраната.Нямахме друг избор и се установихме там.Сваляне на багажа,палене на петромакса,правене на линии и вече към 10.30 отворихме по една бира с брат ми в очакване да доидат наши приятели,към 12 вече пристигнаха настаниха се и се почнаха едни ракии едни салатииии и на сутринтааа ми беше достааа тегавооо станах в 6 видях,че не ловят нищо и легнах пак до 7.30.Като станах ми беше едно омърлушено,но важното е че бях с въдица в ръка.Значи прави ми впечатление,че и 2-та дни (петък и събота)рибата кълвеше сутринта от 7 до 10.30 и следобяда от 1 до вечерта с леки паузи.Значи първия ден лових на мач дистанция 15 тина метра дълбочина около 4 метра като рибата взимаше единствено от дъното.Стръв шарен червей.Oсновно 0.14 повод 0.10 кука 14-ка. Плувка ваглер 3,2 гр.Захранка 1 пакет jaxon bream,кюспе,1 пакет респект платика и бели червей в захранката.Рибите които излизаха бяха платики,някоя бабушка и редки костури.Вечерта в петък нашите приятели си тръгнаха и след тях доидоха други наши приятели които донесоха мръвката,а именно много “лоши” вратни пържоли.Почнаха се пак салати,ракии,бири,но за мен този път с мярка :D Хапнахме пиинахме и в 6 часа станах и този път се бях решил да бия платиките с дикретния 8-метров.Хвърлих няколко топки захранка и още с първите 3 хвърляния вече имах риби 3 риби.След това дохранвах леко и си ги прикарах рибите на близко,докато по едно време както си гледах плувката от легнало положение се изправи и потъна много бързо,засичам пръчката се огъна зверски и за жалост рибата ми отнесе със все кука,олово и плувка.......беше наистина нещо доста добро.След това си излизаха платики пак до вечерта.И накрая доиде момента в които извадихме живарника,Юли беше взел кантарче,което показа 21,5 кг риба и така доволни и изморени от излета се прибрахме.Хванахме и приличен тен.Поздрави Любо.