Нови Хан

Написано от vwsport на 04.09.2010 год. пиши по темата
Нови Хан Привет колеги.Вчера с един приятел ходихме отново на Нови хан въпреки,че аз исках да ходим на богров,но моя приятел ме нави да ходим на нови хан.Този път решихме да отидем следобяда след като предишния път сутринта беше зле.Пристигнахме към 1.30.Мислехме,че като е работен ден и няма да има хора,но уви имаше 10-тина коли и доста хора.Заплатихме таксата от 8 лева.Настанихме се на едно място.Разпънахме въдиците мачове 4.50 с основно 0.16 и повод 0.14 с кука 12.За стръв използвах безотказната за мен стръв за шаран царевичка + 1 бял или царевичка + 1 торен.За 4 часа нямаше пипане,сменяхме стръв, хвърляхме дънни и какво ли не умряла работа от всякъде,накрая хванахме 2 малки каракудки.Разговаряхме и с колегите – Никой нищо за цял ден да са били извадени 3-4 шаранчета по 700-800 гр от цялия гиол.Единственото по съществено нещо беше,че един колега до нас успя да хване един много добър сом,приблизително на око беше над 10 кг и дълъг повече от метър.Добре,че колегата се осъзна,че е грехота да убие такава риба и извика арендатора,които му заплати определена сума и колегата върна рибата обратно във водата да радва други риболовци.Като цяло аз повече няма да стъпя на тази “локва” на нови хан.Колкото и да е имаше много риболовци а локвата е малка всеки като хвърли пресича някои от другата страна,колкото и да е би трябвало да се хване някоя риба.Арендатора я пуснал риба един път в годината я не.И все пак 8 лева са си 8 лева.Другия път по добре да дам 8 лева и да отида на богров,където е бъкано с шаран от колкото да ходя при тея обирджии.Еми това е засега ето и малко снимки.