Струма при железница

Написано от vwsport на 08.11.2010 год. пиши по темата
Струма при железница Привет колеги.Вчера ходихме с брат ми и един приятел да проверим скобарите на струма при село железница.Ставане в 04 часа,товарене на багажа и газ да вземем нашия приятел краси.Тръгнахме в 04.45 и към 6 часа вече бяхме на лукойла преди благоевград да пием по кафе и да обсъдим тактики.Брат ми и краси решиха да ловят под кафето,защото краси е бил там в петъка и е хванал 10-тина скобара,аз пък реших да ги оставя тях на кафето и да мина от другата страна на реката,където съм ловял скобарите предишни години.И така в 07.00 бяхме на реката,вече имаше колеги,които очакваха да се съмне.Оставих брат ми и краси и аз минах от другата страна.Още със съмването краси хвана един скобар и 2 му се откачиха.Рибите играеха много и то все от тяхната страна(обяснявам си го на това,че от тяхната страна имаше много скали и камъни и явно скобара се е въртял там).Сутринта се извадиха риби до 9 часа и после замря –цял ден нищо,чак към 3.30 започна пак да взима и брат ми и краси извадиха общо 10 скобара.При мен нямаше и пипане.Гонеше ме някакъв карък.Сменявах директен – мач ,директен – мач,куки плувки и неще и неще.Накрая не издържах и се преместих при тях от другата страна с желанието да хвана някой скобар,но уви неуспях.Добре,че брат ми с последното хвърляне закачи един и ми даде да го извадя – срам и позор.Всички колеги казаха,че предишния ден е било много добре излизали много скобари.Брат ми и краси ловяха на мач 4.50 с основно 0.16 и повод 0.12 с кука 14-ка,плувка 2,5гр и стръв троха.Сега следва и най-важната част ВСИЧКИ скобари бяха пренесени от струма в панчаревското езеро с помоща на бидон и помпа за въздух.Засега плуват около 20-тина скобара в панчарево.След стотиците платики които пренясахме от яз.Искър в панчарево дойде ред и на скобара.Аз лично бях скептично настроен,че той ще се припособи,до момента в които краси каза,че преди години е ловял скобари в панчарево.Като заключение ще кажа,че рибата кълве сутрин и привечер през деня не пипа.Може би е по добре да се отиде през седмицата защото през почивните дни е ужас.На реката сигурно имаше 50 човека по едно време и всеки бомбандира със портокалови топки захранка – е как ще кълве ...... Снимки на улова не съм правил,защото като извадиха живарника беше много тъмно и нямаше как..Направил съм 1 клип как краси вади един от скобарите:http://www.youtube.com/watch?v=FTCzbPm6qdo

Коментари

тази статия има 8 коментара. Не бъди срамежлив - остави своя коментар!

09.11.2010
    10:49

Вашият коментар...Добър риболовен ден сте имали.Важното е че все някога ще има и силни дни за риболова особено на скобар.Тепърва застудяването ще му се отрази добре и почитателите на тази борбена риба ще и се радват

galin
    09.11.2010
    20:21

Похвално сете постъпили Любо, дано скобара да се развъди в Панчаревското езеро

10.11.2010
    19:56

Вашият коментар...Любо една постъпка която заслужава адмирации.Дано само тези борбени риби успеят да се развъдят в Панчарево.Много знайни и незнайни бракониери се навъдиха така че дано имат шанс

vwsport
    10.11.2010
    22:27

Според мен на мрежарите ще им е по трудно да уловят скобара.Той е много пъргава риба и не мисля,че ще имат особен шанс срещу него.

11.11.2010
    14:56

Вашият коментар...За скобара съм съгласен че ще им е трудно на мрежарите специално.Но какво да кажем за другите риби или пък за тройкаджиите които безмилостно мародерстват по специално скобара

vwsport
    11.11.2010
    17:54

Абе от тая година всички казват,че уж щяло да бъдат забранени тройките ама ще видим

rosakat
    14.11.2010
    22:32

имах чувството , че колко по се стъмваше...толкова повече кълвеше....незнам защо така се получава....все едно скобарите си имат някакъв часовник :) във водата.

• над алеко
    15.08.2016
    01:39

на Панчарево имаше голям скобар (1 кг) преди ....45 години. И доста едри червеноперки. Все на хляб или бял червей се ловяха. Не знам сега какво е останало, но идеята за зарибяване е похвална.

Трябва да сте влезнали в системата за да напишете коментар.