Дългоочакваният репортаж от състезанието на фишинг мания

Написано от vwsport на 03.01.2011 год. пиши по темата
Дългоочакваният репортаж от състезанието на фишинг мания Колеги ето че за новата година сашо (pike ) пусна наи после репортажа от състезанието на което присъствах ето и написаното от него както и линк към темата където може да видите много снимки от самото състезание тук ще кача 2 снимки където ме има : http://forum.fishing-mania.com/viewtopic.php?t=42195

Шестнадесетият тур на Fishing Mania Open бе първият, който се проведе на река - трети бараж на река Струма. Самото гласуване при избора на водоем за това състезание започна в съвсем друга посока, болшинството гласове бяха за стената на Панчарево, но слабите резултати, споделени от колеги отказаха гласувалите и се проведе ново гласуване. Сред новите идеи беше и предложението на МариаН за баражите на река Струма: хем досега не е имало състезание на река, хем и мястото е хубаво и прочуло се с добрия улов. Феновете на идеята за Струма се умножиха и в крайна сметка баражите на река Струма бяха избрани с мнозинство.

Дотук добре, но за разлика от платените водоеми, където за организирането на състезанието е нужно да се разберем с арендатора, сега трябваше да се обърнем към ИАРА за съдействие. Баражите са доста популярни сред риболовците и едва ли не за там ти трябва нотариален акт за да си намериш място, камо ли да се отцепи и запази място за около 35 човека. За наш късмет тази част мина гладко, ИАРА одобриха начинанието ни и казаха, че може да разчитаме на пълно съдействие от страна на благоевградското им подразделение. Така и стана, чухме се с г-н Емил Филипов и се разбрахме в петък и събота да предупреждават хората, че в неделя на трети бараж ще има състезание, а в събота заедно с тях да маркираме секторите на баража.

Всичко вървеше като по вода, докато не тръгнахме в събота за Благоевград с мисълта, че проблемът с трафика след Владя е решен. Два часа стояхме в задръстване, поне два пъти ми се обажда г-н Филипов от ИАРА Благоевград да пита дали съм пристигнал, за да ходим на баража и да маркираме територията.

С голямо закъснение пристигнах в Благоевград, оставих семейството в хотела, където щяхме да отседнем, нарамих колчетата, чука, и се отправих за срещата с местната ИАРА. Той ме посрещна много радушно, обясни ми всичко за баражите и се отправихме директно натам, защото скоро щеше да се стъмни. Къде от бързане, къде не се разбрахме, но се оказахме от обратната страна на трети бараж. Там също имаше места, които можеше да маркираме с колчета, но за място на провеждане на състезанието бяхме избрали отсрещния бряг и се наложи да преминем от другата страна, което се оказа не особено лесна задача. Вече се беше стъмнило и си мислех, че няма да успеем да стигнем до мястото, когато срещнахме един колега с каравана, който знаеше много добре накъде сме тръгнали и ни упъти къде точно да завием, за да стигнем до правилното място. По-късно разбрах, че това бил FM фен, с прякор "Полковника".

Пристигнахме на мястото за провеждане на състезанието в пълен мрак, но няма връщане назад, взел колчетата, г-н Филипов ми освети брега с фаровете на джипа и аз започнах да забивам. Успях да сложа 10 сектора вдясно от пътя, по който дойдохме (в посока към прага) и още 10 в обратна посока. Това беше максималното, което можеше да се направи в тъмнината. След като бяхме маркирали 20 сектора, реших да си тръгваме, а сутринта рано, преди да изтеглим жребия щях да маркирам оставащите 10.

Върнахме се по съвсем различен път и честно казано се бях отчаял, защото черните пътища, по които минахме, въобще не бяха проходими за лека кола. От една страна се съмнявах дали въобще сутринта в тъмното ще намеря пътя, а и да го намеря, дали няма да закъсам още в началото. Пътят, по който отидохме и се върнахме, нямаше нищо общо с това, което бях гледал в Google Earth.

Първата ми работа след като се прибрах в хотела бе да напиша във форма за пътното препятствие при Владая и да потърся съдействие от колегите, който познаваха баража, за по-лесен маршрут. МариаН се включи веднага в темата и даде пояснение как може да се стигне лесно до там. С него се чухме и по телефона, разбрахме се да се срещнем сутринта в 06:00 ч. на бензиностанция Лукойл, откъдето той да води към мястото. Написахме за мястото на среща и във форума, ако има и други желаещи да се включат към нашата група.

В неделя сутринта станах рано, приготвих всички нужни реквизити и потеглих. Нова изненада, а именно непрогледна мъгла, направо с нож да я режеш. Добре, че вечерта докато се прибирах видях един Лукойл, който беше близо до хотела и поех натам. Не познавах града и се оказах на грешна улица. Обратен и към центъра. Видях светлините на бензиностанцията, но нямаше никого, а вече беше 06:00 ч., ами сега. Звъннах на МариаН да го попитам къде е и защото не го виждам, той ми каза, че е там, но и той не ме вижда, мда... не е това бензиностанцията Smile Обясни ми, че малко по-надолу има още един Лукойл и че той и още няколко колеги са вече там, пожелахме си доскоро виждане и поех натам.

Най-накрая бях на мястото на срещата, събрахме се общо 3 коли и тръгнахме. МариаН водеше колоната. Докато карахме към баража, към колоната се присъединиха още колеги. Пътят, по-който минахме бе съвсем нормален и нямаше нищо общо с оффроуда, по който минах вчера с г-н Филипов и скоро стигнахме на реката.
Още вечерта, когато си писахме във форума за мястото и секторите, бях споменал къде съм ги сложил, МариаН или някой друг колега каза, че 10-те сектора в близост до прага не са много удачни и е добре да се прехвърлят от лявата страна на пътя, където бях сложил другите 10 сектора. Речено - сторено. Махнах горните 10 сектора, пренаредих другите с номерата от 1 до 10 и продължих надолу до 25 сектор. Бързо се справих с тази задача и се върнах за тегленето на жребия. Предвид студеното време (2 градуса), гъстата мъгла, проблема с новата магистрала преди Перник (за колегите от София) и т.н. реших, че надали ще дойдат повече от 20 души. Явно бях подценил решимостта на колегите и след като се преброихме се оказа, че са дошли 26 души. На предишното състезание имаше недоволни от незаети места (дупки), на записани участници, които не бяха дошли и затова сега се разбрахме да теглим до 25-ти номер, а ако някой от закъснелите дойде, докато тече подготовката ще ги настаним на нови места след 25-ти сектор.

Когато приключихме с тегленето на жребия всеки пое към сектора си. Тези които бяха с високо проходими коли, поеха към секторите директно с колите, а другите пренесоха багажа си на ръка. Появиха се и инспекторите от ИАРА, които на свой ред провериха билетите на участниците. Появиха се и още трима от записалите се участници, което наложи да продължа секторите до 30-ти номер, като в крайна сметка окончателния брой участници беше 29 души.

Мъглата не ни изостави до самия край на състезанието, ту се вдигаше за малко, ту пак падаше. Сутринта определено бе най-гъста, което в комбинация с ниската температура от около 2 градуса повлия и на фотографската техника. Появиха се странни петна и тъкмо си мислех, че нещо се е развалил фотоапарата, когато един колега сподели, че проблемът не е само в моя "телевизор", а повсеместен. Като допълнение към странните петна по снимки ми светна и индикатора за батериите, но за мой късмет се оказа фалшива тревога и реално документирах всичко важно до края на състезанието.

Продължението тук : http://forum.fishing-mania.com/viewtopic.php?t=42195

Коментари

тази статия има 1348 коментара. Не бъди срамежлив - остави своя коментар!