Закриване Римски мост 15.04

Написано от vwsport на 15.04.2011 год. пиши по темата
Закриване Римски мост 15.04 Вчера вечерта се разбрахме с брат ми и едни приятелчета да направим един риболов на платики и да закрием подобаващо преди забраната.Предвид информацията която имахме,че излизат платики на римския мост решихме да тръгнем в 03.30 сутринта.Пристигнахме на язовира в 04.30 първи,но 10 минути след нас започнаха да идват колегите и така до 05.30 станаха 4-5 коли,а до 8 часа вече имаше към 30-тина човека.С брат ми забъркахме захранката която се състоеше от 3 кг останала замразена захранка на филстар и джаксън и към тях добавихме 2 пакета фишмания платика.Към храната добавихме 3-4 капачки течен ароматизатор на сенсас.Такъма бе мач 4.20 основно влакно 0.16 с повод дълъг 40 см 0.10,кука номер 16 и разбира се любимата ми плувка 3+2гр.Риболова започна още на развиделяване – рибите започнаха да кълват от 06.30.Взимаха на дистанция от около 25 метра на дълбочина 4.50 метра.Стръвта беше само шарен червей.Времето за риболов беше нетарпимо.Зверски студ,вятър,сняг и дъжд,добре,че си бяхме взели чадърите.Радостнотното бе,че валеше малко,но често.Рибите взимаха до към 10.30 - 11 и после,като чели времето ги пресече.Платиките бяха долу до куките,но просто неискаха да се хранят,имахме около 7-8 риби буквално закачени за перките или по тялото.Към 14 часа решихме да прибираме катуна,защото вятърът стана непоносим,а и не си заслужаваше да седим,след като рибата неискаше да се храни.Като краен резултат аз и брат ми хванахме към 25 платики и няколко малки бабушки.Нашите приятелчета общо издърпаха към 30-тина.Рибите бяха доста пъпчасали и с издути кореми.От всичките около 50 на брой платики си взехме само 10-тина риби останалите пуснахме за да направят поколение.Приканвам всички колеги,които решат да ловят на яз.Искър да си взимат риба,колкото им е нужна,а не да пълнят буркани.Останалите риби пуснете за да си пуснат хайвера и да ги ловим лятото.Като цяло съм доволен от закриването.Ако решите и вие да закривате на римския,незнам в колко трябва да станете утре или в неделя,но ако отидете в 04.30 едва ли ще си намерите място.Живот и здраве чакаме 03.06 за да направим тема "Откриване на риболова"