Един по различен риболов на Искъра

Написано от vwsport на 13.06.2011 год. пиши по темата
Един по различен риболов на Искъра Здравейте колеги.Вчера решихме да направим един малко по различен риболов от всички досега,а именно да ловим от лодка.За целта един наш приятел ни предостави неговата лодка и след няколко обаждания по телефона заформихме група от 3 лодки.Решихме да ловим в устието на язовира и по точно местността багера.Сутринта имахме малко ангажименти и затова потеглихме към язовира в 12 часа наобяд.Пристигнахме към 1 часа,слезнахме с колите на римския мост,защото от там е най-удобно да се вкарат лодките.Имаше доста колеги,които ловяха от брега,както имаше и такива колеги с палатки,които стоят още преди откриването.Като цяло споделиха,че риболова не върви.Сутринта са излезнали няколко риби и след това нищо.Докато си оправяхме багажа,бъркахме захранка и товарехме лодките,доста колеги които бяха дошли от сутринта си тръгваха.И така натоварихме лодките и се качихме по двама човека в лодка и потеглихме към устието.Баща ми остана да ги лови от брега.Така след около 10-тина минути намерихме прилична дълбочина от 6метра на 60-70 метра от брега явно от там минаваше реката.Времето беше доста лошо,пръскаше дъжд и духаше сериозен вятър.Вързахме се 2 лодки на едно място,а 3-тата отиде малко по далече от нас.Пуснахме котвите,едните приятели имаха 3 котви и те бяха доста по стабилни от колкото ние с брат ми.Ние като новобранци в този вид риболов нямахме котви и импровизирахме,а именно взехме 2 чувала и ги напълнихме с камъни по около 12 кг единия чувал,вързахме ги с въже и ги спуснахме(едната на носа,а другата в задната част).В последствие се оказа,че носа на нашата лодка изобщо не е стабилен и се местихме здраво.Както задуха вятъра ни мести с около 2-3 метра,като поотихне ни връща и ние с брат ми изобщо нямахме преценка къде да ловим,защото хранехме на едно място,като ни подмести лодката мятаме на друго и изобщо неможехме да нацелим хранителното петно.Отначало ловяхме на мачове,в последствие аз извадих директната 8-ца но и с нея беше много тегаво.С нея извадих 2 платички и 2 много малки ми се откачиха на повърхността.Брат ми на мача хвана 1-2 платики.В лодката за която се вързахме нещата бяха съвсем различни.Те бяха стабилни и нямаха наще проблеми.При тях излезнаха 20-тина платики,като едната беше към кило.Общо взето риболова беше доста труден.По новините казаха,че имало заметресение предишната вечер и може би затова рибата не беше активна.Като цяло с брат ми се уверихме,че сме доста зле на риболов от лодка.Трябва си практика.Ловяхме до 20.00 часа.Захранката беше домашна + 1 пакет ван де ренде голд про платика + 1 пакет новата захранка на филстар.Такъма на мача ми беше основно влакно 0.16 повод 30 см 0.10,кука номер 14,плувка 4+3.На директния ловях с основно влакно 0.14 повод 0.10,кука номер 16 и плувка 1,5 грама.Ловяхме на бял червей и торен червей.Ето и малко снимки